• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Ik wil een klacht of compliment doorgeven

We doen er alles aan om u en alle andere leden zo goed mogelijk te helpen. Graag horen we van u of wij hierin zijn geslaagd of niet. Zo geeft u ons de mogelijkheid om samen met u naar een oplossing te kijken en de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht of compliment doorgeven?

Heeft u een klacht? Of wilt u een opmerking of compliment met ons delen? Dan kunt u dit formulier gebruiken.

Wilt u op een andere manier uw klacht of compliment doorgeven? Dat kan door:

  • een e-mail te sturen naar onze afdeling Klachten & Complimenten
  • te bellen naar 040 260 13 03, op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur
  • een brief (geen postzegel nodig) te sturen naar:

Coöperatie DELA
Afdeling Klachten & Complimenten
Antwoordnummer 77100
5600 TW EINDHOVEN

Wanneer krijg ik een reactie?

Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice. Het verwerken van een klacht of compliment kan hierdoor enkele dagen langer duren.

  • U ontvangt binnen drie werkdagen een reactie.
  • Wij willen uw klacht binnen 10 werkdagen afhandelen. Lukt dat niet, omdat er bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is, dan brengen we u hiervan op de hoogte.
  • Heeft u ons een compliment gegeven? Dan zijn we daar uiteraard heel blij mee. We delen dit dan ook altijd met de betrokken afdeling of medewerker(s).

Lees meer over onze klachten en klachtenprocedures.

Wij leren van uw feedback

Wij ontvangen vaak reacties van onze leden. Dat vinden we fijn. Wij nemen uw feedback, tips en klachten serieus en hierdoor blijven wij onze diensten verbeteren. Op deze pagina vindt u aanpassingen die wij hebben gedaan, dankzij u en andere leden.

Chat met onze medewerkers