• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Ik wil een klacht of compliment doorgeven

We doen er alles aan om u en alle andere leden zo goed mogelijk te helpen. Graag horen we van u of wij hierin zijn geslaagd of niet. Zo geeft u ons de mogelijkheid om samen met u naar een oplossing te kijken. En helpt u ons om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht of compliment doorgeven?

Heeft u een klacht? Of wilt u een opmerking of compliment met ons delen? Dan kunt u dit formulier gebruiken.
Wilt u op een andere manier uw klacht of compliment doorgeven? Dat kan door:

  • een e-mail te sturen naar onze afdeling Klachten & Complimenten, via mijnervaring@dela.org;
  • te bellen naar 040 260 13 03, op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur;
  • een brief te sturen naar:

Coöperatie DELA
Afdeling Klachten & Complimenten
Antwoordnummer 77100
5600 TW Eindhoven

(Een postzegel is niet nodig.)

Wanneer krijg ik een reactie?

  • U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van ons.
  • Heeft u een klacht aan ons doorgestuurd? Dan zien wij dat als signaal waar we van kunnen leren. Wij sturen deze door naar de afdeling waar uw klacht over gaat. Wij doen ons best om uw klacht binnen tien werkdagen af te handelen. Lukt dat niet, omdat er bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is, dan laten we u dit weten.
  • Heeft u ons een compliment gegeven? Dan zijn we daar uiteraard heel blij mee. We delen dit dan ook altijd met de betrokken afdeling of medewerker(s).

Lees meer over onze klachten en klachtenprocedures.

Wij leren van uw feedback

Wij ontvangen vaak reacties van onze leden. Dat vinden we fijn. Wij nemen uw feedback, tips en klachten serieus en hierdoor blijven wij onze diensten verbeteren. Op deze pagina vindt u aanpassingen die wij hebben gedaan, dankzij u en andere leden.

Chat met onze medewerkers