• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Contact met ons opnemen

Chat met onze medewerkers

Wij leren van uw feedback

Wij ontvangen vaak reacties van onze leden en verzekerden. Dat vinden we fijn. Wij nemen uw feedback, tips en klachten serieus en hierdoor kunnen wij onze diensten blijven verbeteren. De volgende aanpassingen hebben wij gedaan, dankzij u en andere verzekerden.

Ik wil graag gebeld worden over de uitvaartmogelijkheden zonder verzekering

Direct een uitvaart regelen zόnder verzekering. U kunt ervoor kiezen om direct teruggebeld te worden of op een later tijdstip van uw keuze, om de uitvaartmogelijkheden van DELA te bespreken. Vul hiervoor één van onderstaande formulieren in. Eén van onze medewerkers neemt contact met u op. Buiten openingstijden is alleen het formulier 'Bel mij op een later tijdstip terug' beschikbaar. Tijdens openingstijden van onze Klantenservice (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur) wordt u binnen 30 minuten teruggebeld.

Hoofdkantoor

Heeft u een afspraak op het hoofdkantoor? Het bezoekadres vindt u hieronder. (Het bezoek aan ons hoofdkantoor is alleen op afspraak.)

Vestiging zoeken

Coöperatie DELA heeft vestigingen in heel Nederland. Zoek een vestiging bij u in de buurt. Is er geen crematorium, uitvaartcentrum of begraafplaats van DELA in uw omgeving? Dan werken we samen met lokale partijen.

Klachten en complimenten

We doen er alles aan om u en alle andere leden zo goed mogelijk te helpen. Graag horen we van u of wij hierin zijn geslaagd of niet. Zo geeft u ons de mogelijkheid om samen met u naar een oplossing te kijken. En helpt u ons om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren.

AVG aanvraagformulier

Onze bereikbaarheid en reactietermijnen

Hier vindt u meer informatie over de bereikbaarheid en de reactietermijnen.