• Klantenservice 040 260 16 36 Ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.

Ik wil mijn IBAN-rekeningnummer en/of betaling wijzigen

Wil je jouw IBAN-rekeningnummer en/of betaling wijzigen? Regel het makkelijk en snel via Mijn DELA (via betaalgegevens wijzigen). Dan handelen wij het verder voor je af. Regel deze betaalwijziging ook voor de andere polissen via Mijn DELA.

Chat met onze medewerkers

Betalen van premie

Is jouw e-mailadres bekend bij DELA en betaal je via acceptgiro? Dan ontvang je deze per e-mail in plaats van per post. Dit heet een AcceptEmail.

Wil je meer weten over de premiebetaling of over de manier waarop je kunt betalen? Bekijk dan deze informatie.

Heb je een betalingsachterstand en wil je bekijken wat de mogelijkheden zijn? Bekijk dan deze informatie.

Log in en wijzig uw betaalgegevens

Betaalgegevens wijzigen zonder account

Na de wijziging krijgt u direct een account, zodat u een volgende keer nog sneller gegevens kunt wijzigen. DELA gaat zorgvuldig met uw persoonsgegevens om. Informatie over het gebruik van uw persoonsgegevens leest u in het privacy statement.
E-mailadres*
E-mailadres*
Geboortedatum*
Geboortedatum*
?
Polisnummer*
Polisnummer*
?
Waar staat mijn polisnummer?

Het polisnummer vindt u op uw polisblad dat u per post heeft ontvangen of op het bankafschrift van coöperatie DELA.

Veelgestelde vragen

Hoe regel ik mijn wijziging als ik een polis afgesloten heb via een tussenpersoon?
Heb je je polis afgesloten via een tussenpersoon? Neem dan contact op met je tussenpersoon om de wijziging in orde te laten maken.