Ik wil mijn IBAN-rekeningnummer en/of betaling wijzigen

Wil je jouw IBAN-rekeningnummer en/of betaling wijzigen? Regel het makkelijk en snel via Mijn DELA (via betaalgegevens wijzigen). Dan handelen wij het verder voor je af. Regel deze betaalwijziging ook voor de andere polissen via Mijn DELA.

Chat met onze medewerkers

Betalen van premie

Is jouw e-mailadres bekend bij DELA en betaal je per factuur? Dan ontvang je de factuur per e-mail in plaats van per post. Dit heet een AcceptEmail, via AcceptEasy.

Wil je meer weten over de premiebetaling of over de manier waarop je kunt betalen? Bekijk dan deze informatie.

Heb je een betalingsachterstand en wil je bekijken wat de mogelijkheden zijn? Bekijk dan deze informatie.

Veelgestelde vragen

Hoe regel ik mijn wijziging als ik een polis afgesloten heb via een tussenpersoon?
Heb je je polis afgesloten via een tussenpersoon? Neem dan contact op met je tussenpersoon om de wijziging in orde te laten maken.