• Overlijden melden 0800 955 66 55 -gratis- 24 uur per dag

Veelgestelde vragen over digitale polis van DELA

Chat met onze medewerkers

Uw digitale polis

Ik wil mijn polis graag per mail in plaats van per post. Hoe kan ik dit aangeven?
Als verzekeringnemer kunt u zich eenvoudig aanmelden voor de digitale polis. Bel hiervoor naar onze Klantenservice: 040 260 16 36, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@dela.org.
Ik wil mijn polis graag per post in plaats van per mail. Hoe kan ik dit aangeven?
Bel hiervoor naar onze Klantenservice: 040 260 16 36, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@dela.org.
Waar ben ik voor verzekerd?
Hebt u een DUP in diensten? Klik hier om de inhoud van de pakketten te bekijken.
Heeft u alleen een geldbedrag verzekerd? Dan keren we na een overlijden het geldbedrag uit aan de nabestaanden.
Waarom krijg ik nieuwe algemene voorwaarden?
Hiervoor zijn twee redenen:
  • We hebben de algemene voorwaarden begrijpelijker geschreven, zodat voor u duidelijker is waarvoor u nu precies bent verzekerd.
  • Daarnaast is een aantal onderdelen aangepast aan de huidige tijd. Hierbij gaat het om de grafkosten, de regeling tijdens een zwangerschap en de regeling wanneer u eerder stopt met de verzekering.
Bekijk hier de algemene voorwaarden van het DELA UitvaartPlan.
Waarom ontvang ik een nieuw polisblad?
Met het polisblad informeert DELA u over de nieuwe premies en de nieuwe verzekerde bedragen. Deze bedragen zijn verhoogd om uw verzekering waardevast te houden. De vermelde premies en bedragen gelden per 1 januari. Wij adviseren u het nieuwe polisblad te bewaren.