Veelgestelde vragen over digitale polis van DELA
×
Chat met onze medewerkers
Uw digitale polis
Ik wil mijn polis graag per mail in plaats van per post. Hoe kan ik dit aangeven?
Als verzekeringnemer kunt u makkelijk en snel via 'Mijn gegevens' in Mijn DELA aangeven dat u uw polis voortaan digitaal wilt ontvangen.
Ik wil mijn polis graag per post in plaats van per mail. Hoe kan ik dit aangeven?
Als verzekeringnemer kunt u makkelijk en snel via 'Mijn gegevens' in Mijn DELA aangeven dat u uw polis voortaan op papier wilt ontvangen.
Waar ben ik voor verzekerd?
Hebt u een DUP in diensten? Klik hier om de inhoud van de pakketten te bekijken.
Heeft u alleen een geldbedrag verzekerd? Dan keren we na een overlijden het geldbedrag uit aan de nabestaanden.
Heeft u alleen een geldbedrag verzekerd? Dan keren we na een overlijden het geldbedrag uit aan de nabestaanden.
Waarom krijg ik nieuwe algemene voorwaarden?
Hiervoor zijn twee redenen:
- We hebben de algemene voorwaarden begrijpelijker geschreven, zodat voor u duidelijker is waarvoor u nu precies bent verzekerd.
- Daarnaast is een aantal onderdelen aangepast aan de huidige tijd. Hierbij gaat het om de grafkosten, de regeling tijdens een zwangerschap en de regeling wanneer u eerder stopt met de verzekering.
Waarom ontvang ik een nieuw polisblad?
Met het polisblad informeert DELA u over de nieuwe premies en de nieuwe verzekerde bedragen. Deze bedragen zijn verhoogd om uw verzekering waardevast te houden. De vermelde premies en bedragen gelden per 1 januari. Wij adviseren u het nieuwe polisblad te bewaren.