Inleggen via iDEAL
Er verandert iets in één van de manieren waarop je in kunt leggen in je spaarverzekering, het DELA CoöperatiespaarPlan.
Zelf inleggen via bankoverschrijving niet meer mogelijk
Het is niet meer mogelijk om zelf via een bankoverschrijving in te leggen. Bij deze manier van inleggen werd niet altijd het juiste polisnummer of bankrekeningnummer ingevuld. Daardoor kwam het geld niet altijd op de juiste plek terecht. Dit willen we graag voorkomen.
Hoe kan ik nog wel inleggen?
Je kunt als verzekeringnemer op de volgende manier inleggen:
- Automatisch inleggen via automatische incasso
Wil je automatisch inleggen via automatische incasso? Stel dit dan eenvoudig in binnen Mijn DELA. Ga naar ‘Inleg wijzigen’ en kies voor automatische incasso. Afschrijvingen kun je altijd binnen acht weken terugboeken via je bank.
- Zelf inleggen met iDEAL
Wil je zelf blijven inleggen op het moment dat jij het wilt? Dan kan dit via een iDEAL-storting vanuit Mijn DELA. Log in bij Mijn DELA en ga bij ‘Belangrijke links’ naar ‘Extra bedrag inleggen’. Heb je nog geen Mijn DELA-account? Maak dit dan aan via dela.nl/registratie. Let op: ons systeem heeft 5 minuten verwerkingstijd. Wil je meerdere inleggen doen? Wacht dan na iedere inleg 5 minuten en doe daarna de volgende inleg.
Inleggen in de polis van een ander
Wil je inleggen in de polis van een ander, zoals je (klein)kind of partner? Of wil je inleggen in je eigen polis, maar niet via Mijn DELA? Dan kun je inleggen via dela.nl/extra-inleg. Ook dan gaat het overmaken via iDEAL. Let op: ons systeem heeft 5 minuten verwerkingstijd. Wil je meerdere inleggen doen? Wacht dan na iedere inleg 5 minuten en doe daarna de volgende inleg.
Heb je nog vragen?
Mail dan naar spaarplan@dela.org of bel met 040 260 15 00. Wij helpen je graag.