• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Alle telefoonnummers

Wij hebben alle belangrijke telefoonnummers voor u verzameld.

Chat met onze medewerkers

Wat kunt u verwachten?

Tijdens openingstijden van onze Klantenservice (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur) kunt u het volgende verwachten:

  • Om u zo snel mogelijk te kunnen doorverbinden met de juiste medewerker gebruiken wij een kort keuzemenu. Wilt u een overlijden melden toets 1, heeft u een vraag over uw factuur, betaling of het wijzigen van uw contactgegevens toets 2, voor al uw andere vragen kunt u aan de lijn blijven.
  • De gemiddelde wachttijd is 1 minuut.
  • Als de wachttijd langer is dan 2 minuten kunt u ervoor kiezen door ons te worden teruggebeld. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.
  • Bij e-mail: direct ontvangstbevestiging, antwoord binnen 5 werkdagen.
  • Bij een "Bel mij terug-formulier" wordt u binnen 30 minuten teruggebeld (tijdens onze werkdagen).
  • Via social media zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur. 

Klantenservice

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur

Voor alle vragen rondom onze producten en diensten.  Wijzigingen kunt u ook aan ons doorgeven via Mijn DELA of het wijzigingsformulier

Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van Teletolk van KPN. Bekijk meer informatie over Teletolk.

Klantenservice Spaarverzekering

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur

Voor alle vragen rondom het DELA CoöperatiespaarPlan

Overlijden melden

24 uur per dag bereikbaar

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar om u direct bij te kunnen staan bij een overlijden.

Klachten & Complimenten

Bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 16.30 uur

We doen er alles aan om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag.

Voorelkaardesk

Bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.

Ledenservice van DELA, waar u kosteloos terecht kunt met vragen over schenken, nalaten, testament of voogdij.

Uitvaartinformatielijn

Bereikbaar 7 dagen per week van 8.00 – 22.00uur

Voor de meest uiteenlopende vragen met betrekking tot overlijden en uitvaarten. Of het nu vóór of na een overlijden is, wij helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.

Nabestaandenzorg

Bereikbaar 7 dagen per week van 9.00 tot 20.00 uur
Voor al uw vragen over zaken die u moet regelen na een overlijden en vragen over de uitvaartnota.

Persvoorlichting

Bereikbaar 7 dagen per week van 8.30 tot 17.00 uur
Bent u journalist? Dan kunt u uw vragen aan de woordvoerders van coöperatie DELA stellen. Onze leden, nabestaanden en anderen kunnen met hun vragen terecht bij DELA Klantenservice 040 260 16 36.