Alle telefoonnummers
Wij hebben alle belangrijke telefoonnummers voor u verzameld.
Chat met onze medewerkers
Wat kunt u verwachten?
Tijdens openingstijden van onze Klantenservice (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur) kunt u het volgende verwachten:
- Om u zo snel mogelijk te kunnen doorverbinden met de juiste medewerker gebruiken wij een kort keuzemenu. Wilt u een overlijden melden toets 1, heeft u een vraag over uw factuur, betaling of het wijzigen van uw contactgegevens toets 2, voor al uw andere vragen kunt u aan de lijn blijven.
- De gemiddelde wachttijd is 1 minuut.
- Als de wachttijd langer is dan 2 minuten kunt u ervoor kiezen door ons te worden teruggebeld. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.
- Bij e-mail: direct ontvangstbevestiging, antwoord binnen 5 werkdagen.
- Bij een "Bel mij terug-formulier" wordt u binnen 30 minuten teruggebeld (tijdens onze werkdagen).
- Via social media zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.
Klantenservice
Voor alle vragen rondom onze producten en diensten. Wijzigingen kunt u ook aan ons doorgeven via Mijn DELA of het wijzigingsformulier
Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van Teletolk van KPN. Bekijk meer informatie over Teletolk.Klantenservice Spaarverzekering
Overlijden melden
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar om u direct bij te kunnen staan bij een overlijden.
Klachten & Complimenten
We doen er alles aan om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag.
Voorelkaardesk
Bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.
Ledenservice van DELA, waar u kosteloos terecht kunt met vragen over schenken, nalaten, testament of voogdij.
Uitvaartinformatielijn
Voor de meest uiteenlopende vragen met betrekking tot overlijden en uitvaarten. Of het nu vóór of na een overlijden is, wij helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.