DELA logo
  • Overlijden melden 0800 955 66 55 -gratis- 24 uur per dag

Alle telefoonnummers

Wij hebben alle belangrijke telefoonnummers voor u verzameld.

Op dit moment is het erg druk. Hierdoor kan het langer duren voordat u een antwoord krijgt. Excuses voor dit ongemak.

Kent u de virtuele assistent al? Zij geeft antwoord op de meest gestelde vragen.

Chat met onze medewerkers

Wat kunt u verwachten?

Tijdens openingstijden van onze Klantenservice (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur) kunt u het volgende verwachten:

  • Onze Klantenservice heeft een keuzemenu met 4 opties. Met deze opties kunnen we u zo snel mogelijk te woord staan:
    • Belt u voor een wijziging van uw adres-, betaal- of persoonsgegevens of een voorbespreking? Kies dan voor 1
    • Heeft u een vraag over de betaling? Kies dan voor 2
    • Heeft u een vraag over het voortzetten of beëindigen van uw verzekering? Kies dan voor 3
    • Heeft u een andere vraag? Blijft u dan aan de lijn. Een van onze medewerkers helpt u graag verder. 
  • De gemiddelde wachttijd is 15 minuten.
  • De maximale wachttijd is 20 minuten. Wacht u al 20 minuten, dan wordt u doorgeschakeld naar onze collega's op een andere locatie. Zij maken een terugbelnotitie voor u.
    Door drukte kan de wachttijd langer zijn dan u van ons gewend bent. U wordt dan doorverbonden om een terugbelafspraak te maken. Onze excuses voor het ongemak.
  • Bij e-mail: direct ontvangstbevestiging, antwoord binnen 7 werkdagen.
  • Het "Bel mij terug-formulier" is op dit moment helaas buiten gebruik.
  • Via sociale media kunt u ons iedere dag tussen 8.00 tot 21.00 uur bereiken.

Klantenservice

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur

Voor alle vragen rondom onze producten en diensten.  Wijzigingen kunt u ook aan ons doorgeven via Mijn DELA of het wijzigingsformulier

Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van Teletolk van KPN. Bekijk meer informatie over Teletolk.

Klantenservice Spaarverzekering

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur

Voor alle vragen rondom het DELA CoöperatiespaarPlan

Overlijden melden

24 uur per dag bereikbaar

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar om u direct bij te kunnen staan bij een overlijden.

Klachten & Complimenten

Bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 16.30 uur

We doen er alles aan om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag.

Voorelkaardesk

Bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur en op dinsdag tot 20.00 uur

Ledenservice van DELA, waar u kosteloos terecht kunt met vragen over schenken, nalaten, testament of voogdij.

Uitvaartinformatielijn

Bereikbaar 7 dagen per week van 8.30 tot 17.00 uur

Voor de meest uiteenlopende vragen met betrekking tot overlijden en uitvaarten. Of het nu vóór of na een overlijden is, wij helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.

Nabestaandenzorg

Bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 20.00 en op vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Voor al uw vragen over zaken die u moet regelen na een overlijden en vragen over de uitvaartnota.

Persvoorlichting

Bereikbaar 7 dagen per week van 8.30 tot 17.00 uur
Bent u journalist? Dan kunt u uw vragen aan de woordvoerders van coöperatie DELA stellen. Onze leden, nabestaanden en anderen kunnen met hun vragen terecht bij DELA Klantenservice 040 260 16 36.