• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Mijn DELA extra beveiligd

Een adreswijziging, het meeverzekeren van een gezinslid of het vastleggen van uitvaartwensen in het wensenboekje. Met Mijn DELA regelt u dit soort dingen makkelijk en snel wanneer het u uitkomt. Het is belangrijk dat we deze gegevens goed beschermen, en dat doen we. Mijn DELA is extra beveiligd met inloggen in twee stappen.

Inloggen in twee stappen
1. U logt eerst in met uw e-mailadres en wachtwoord. Uw wachtwoord bestaat uit minimaal 12 karakters. Zo is uw wachtwoord veilig en sterk.
2. Als extra beveiliging vult u een persoonlijke code in die u via sms ontvangt. Hiervoor hebben we uw mobiele nummer nodig.

veilig inloggen bij DELA

Eenmalig aanpassen van uw inloggegevens
* U vult het e-mailadres in waarmee u normaal gesproken inlogt.
* U bevestigt uw e-mailadres en kiest een nieuw wachtwoord.
* U vult uw mobiele telefoonnummer in voor de persoonlijke code per sms.
* Daarna is uw account extra beveiligd. 

Bekijk hier hoe u inlogt in Mijn DELA:

 

 

Nog geen Mijn DELA-account?
Al 750.000 leden van DELA hebben een Mijn DELA-account. Heeft u nog geen Mijn DELA-account? Maak er dan hier een aan.

Meer over veilig internetten
Wilt u meer weten over veilig internetten? En hoe u nep e-mails kunt herkennen? Lees er hier meer over.

 

Veelgestelde vragen over de nieuwe manier van inloggen

​Ik heb geen mobiele telefoon. Wat moet ik nu doen als ik iets wil wijzigen?​
Zonder een mobiel telefoonnummer kunt u niet meer inloggen in Mijn DELA. U voert voortaan namelijk als extra beveiliging een persoonlijke code in. Deze code sturen we via sms. 
De sms-code om in te loggen werkt niet
Als extra beveiliging om in te loggen heeft u een persoonlijke code nodig die u via de sms ontvangt. Als u geen persoonlijke code ontvangt, kunt u de code nog een keer laten versturen.

Lukt het dan alsnog niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 040 260 16 36.
Zijn mijn gegevens in Mijn DELA al die tijd wel goed beschermd geweest?​
Ja, uw gegevens zijn altijd goed beschermd geweest in Mijn DELA. We gaan ze nu alleen extra beveiligen. 
Waar kan ik de gebruiksvoorwaarden van Mijn DELA vinden?

De gebruiksvoorwaarden van Mijn DELA kunt u hier vinden. In deze gebruiksvoorwaarden beschrijven we wat u van ons mag en kan verwachten over Mijn DELA.

​Ik heb een Mijn DELA-account aangemaakt met mijn e-mailadres voor mijn ouder, kind of een andere relatie. Kan ik mijn e-mailadres dan ook gebruiken voor mijn eigen Mijn DELA-account?​

Nee, u kunt nog maar één account koppelen aan een e-mailadres. U kunt het volgende doen als u uw e-mailadres wilt gebruiken voor uw eigen account: 

  • Vraag aan degene waarvoor u een account heeft aangemaakt of zij het e-mailadres van dat account willen wijzigen naar hun eigen e-mailadres.  
  • Daarna kunt u een Mijn DELA-account aanmaken met uw eigen e-mailadres.  
Ik heb geen extra e-mailadres. Wat moet ik nu doen als ik iets wil wijzigen?
Als u geen ander e-mailadres heeft, vragen wij u deze aan te maken. Voorbeelden van e-mailaanbieders zijn bijvoorbeeld Gmail.com, Outlook.com, Windows Mail en Yahoo.com. Via hun e-mails kunt u e-mailadressen eenvoudig registreren. 
Ik heb meerdere spaarverzekeringen voor mijn (klein)kinderen en kan niet meer inloggen op de verschillende accounts. Hoe kan dat?
We hebben Mijn DELA extra beveiligd, daarom is het niet meer mogelijk om meerdere accounts te koppelen aan één e-mailadres. Voor ieder Mijn DELA-account dat u heeft, heeft u een uniek e-mailadres nodig. Het unieke e-mailadres registreert u via dela.nl/registratie, hiervoor heeft u het polisnummer nodig. 
Ik kan niet meer inloggen. Is mijn wensenboekje nu kwijt?

Nee, wij hebben al uw gegevens veilig opgeslagen. U kunt uw wensenboekjes opvragen bij onze klantenservice. E-mail uw verzoek naar klantenservice@dela.nl en wij zorgen ervoor dat u uw ingevulde wensenboekjes in PDF-formaat via de e-mail ontvangt.

Chat met onze medewerkers