• Klantenservice 040 260 16 36 Ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.
  • Intermediair

Levensvraag: Wanneer is een werkdag echt succesvol te noemen

Een (werk)dag is voor mij succesvol als ik servicegericht en ondernemend ben en kan genieten van wat er die dag op mijn pad komt. Ik noem ze ook wel the moments of value.

Zakelijk ben ik zeer betrokken bij mijn klanten. Een succesvolle dag bestaat o.a. uit het eerste welkom heten van een (nieuwe) klant. Het eerlijk en met passie adviseren en meedenken over de hypotheek en verzekeringen. Van de getekende offerte tot aan de daadwerkelijke acceptatie van de hypotheek, de overlijdensrisicoverzekering en ten slotte de hypotheekakte bij de notaris.

Voor mij is het belangrijk dat je samen met je klanten, collega’s, verzekeraars en andere (zakelijke) partners er iets moois van kunt maken. Of dat je bijvoorbeeld een positieve review ontvangt op Advieskeuze.nl of Independer.nl.

Maar een dag is voor mij pas écht mooi als er geluksmomenten in zitten. Voor mij zijn dat vaak juist de eenvoudige dingen: De bloemen in de tuin, de hortensia die een mooie kleur krijgt of het gras dat net gemaaid is. In de broodtrommel van mijn vrouw iets extra’s stoppen (een kaartje met een leuke tekst bijvoorbeeld :)). In de pauze even wandelen en (oude) mensen groeten, een appje of een kaartje sturen naar iemand die jarig is.

Een dag is pas echt succesvol te noemen als ik geniet van mijn werk, gezin, familie en vrienden en/of van mijn club Heracles Almelo. Dus het aanwezig zijn op ‘the moments of value’.

Hartelijke groet,

Erik Spoler
Financieel adviseur van Servion hypotheken in Wierden (Twente)