Wat gebeurt er nadat u een verzekering heeft afgesloten?

Bedankt voor uw reactie

Hartelijk dank voor uw aanvraag voor een eigen polis. Een goede keuze, want hiermee heeft u nu al zaken voor later geregeld. Hieronder leest u wat u de aankomende dagen van ons kunt verwachten. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Neem dan gerust contact op met één van onze medewerkers van de Klantenservice.

Wat heeft u aangevraagd?

  • U heeft uw uitvaartverzekering onveranderd omgezet naar een eigen polis.
  • U kunt uw uitvaartverzekering op ieder gewenst moment bekijken en aanpassen via Mijn DELA.

Hoe maak ik een Mijn DELA-account aan?

  • Binnen vijf werkdagen ontvangt u uw polisblad.
  • Hierop staat ook uw polisnummer.
  • Met dit polisnummer kunt u uw eigen Mijn DELA-account aanmaken via www.dela.nl/registratie.

Chat met onze medewerkers

  • 040 260 16 36 Bereikbaar van ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.
  • 040 260 16 36 Bereikbaar van ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.