• Klantenservice 040 260 16 36 Ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.

Uw wijziging is verzonden

Hartelijk dank voor het doorgeven van een wijziging in uw DELA UitvaartPlan. U ontvangt hierover ook nog een bevestiging per e-mail.

Chat met onze medewerkers

Bedankt voor uw wijziging

Hartelijk dank voor het doorgeven van een wijziging in uw DELA UitvaartPlan. U ontvangt hierover ook nog een bevestiging per e-mail.

Hoe gaat het nu verder?

        U heeft gekozen om uw DELA UitvaartPlan te verhogen           

  • Heeft u één of beide gezondheidsvragen met JA beantwoord?
    Dan ontvangt u binnen 3 werkdagen een e-mail van Meditel met daarin een link. Via deze link kunt u de gezondheidsverklaring invullen op de website van Meditel. Bij acceptatie ontvangt u de nieuwe polis zonder tegenbericht binnen 15 werkdagen per post.
  • Heeft u de gezondheidsvragen met NEE ingevuld?

    Dan ontvangt u binnen 9 werkdagen uw nieuwe polis per post.

    U heeft gekozen om uw DELA UitvaartPlan te verlagen
    Dan ontvangt u binnen 9 werkdagen uw nieuwe polis per post.

    Veelgestelde vragen over medische acceptatie
    Meer informatie over medische acceptatie



    Maak uw eigen Mijn DELA account aan
    Met een Mijn DELA account beheert u uw polis en andere gegevens eenvoudig online.
    Met het polisnummer dat u kunt vinden op uw polis, kunt u een account aanmaken. Maak een Mijn DELA-account aan.

    DELA Coöperatiepanel
    Als lid kunt u via het coöperatiepanel meedenken en meebepalen over wat er bij coöperatie DELA gebeurt. Wij vinden feedback van leden erg belangrijk en nodigen u daarom hierbij uit voor dit ledenpanel. 

    Meldt direct u aan voor het coöperatiepanel.
    Wilt u eerst meer informatie? Dat kan hier
    .

 

    

 Zeer begaan met het overlijden, zowel voor, tijdens en na de uitvaart.