• Klantenservice 040 260 16 36 Ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.

Uw wijziging is verzonden

Bedankt voor het aanpassen van de geldverzekering van uw partner.

Bedankt voor uw wijziging

Hartelijk dank voor het doorgeven van een wijziging in uw DELA UitvaartPlan. U ontvangt hierover ook nog een bevestiging per e-mail.

Hoe gaat het nu verder?

        U heeft gekozen om uw DELA UitvaartPlan te verhogen           

  • Heeft u één of beide gezondheidsvragen met JA beantwoord?
    Dan ontvangt u binnen 3 werkdagen een e-mail van Meditel met daarin een link. Via deze link kunt u de gezondheidsverklaring invullen op de website van Meditel. Bij acceptatie ontvangt u de nieuwe polis zonder tegenbericht binnen 15 werkdagen per post.
  • Heeft u de gezondheidsvragen met NEE ingevuld?

    Dan ontvangt u binnen 9 werkdagen uw nieuwe polis per post.

    U heeft gekozen om uw DELA UitvaartPlan te verlagen
    Dan ontvangt u binnen 9 werkdagen uw nieuwe polis per post.

    Veelgestelde vragen over medische acceptatie
    Meer informatie over medische acceptatie

    Maak uw eigen Mijn DELA account aan
    Met een Mijn DELA account beheert u uw polis en andere gegevens eenvoudig online.
    Met het polisnummer dat u kunt vinden op uw polis, kunt u een account aanmaken. Maak een Mijn DELA-account aan.

    DELA Coöperatiepanel
    Als lid kunt u via het coöperatiepanel meedenken en meebepalen over wat er bij coöperatie DELA gebeurt. Wij vinden feedback van leden erg belangrijk en nodigen u daarom hierbij uit voor dit ledenpanel. 

    Meldt direct u aan voor het coöperatiepanel.
    Wilt u eerst meer informatie? Dat kan hier
    .






 Zeer begaan met het overlijden, zowel voor, tijdens en na de uitvaart. 

Chat met onze medewerkers