• Overlijden melden - 088 335 35 35 (24 uur per dag) 

Veelgestelde vragen online condoleren bij DELA

Chat met onze medewerkers

Online condoleren

Hoe wordt een condoleanceregister aangemaakt en door wie?
Online condoleren is voor iedereen voor wie wij een uitvaart verzorgen. De uitvaartverzorger maakt het register op verzoek van nabestaanden aan tijdens het bespreken en regelen van de uitvaart. Daarna draagt hij het beheer van het register over aan een van de nabestaanden. Het register is te bereiken via een directe link of via de zoekfunctie op de website van DELA.
DELA Online Condoleren is alleen bedoeld voor recent overleden, natuurlijke personen van wie wij de uitvaart verzorgen.
Van wie is DELA Online Condoleren?
Online Condoleren is een service van DELA. Het technisch beheer van de website wordt verzorgd door BV Uitvaart.Com. Uitvaart.Com heeft zich gespecialiseerd in nieuwe media voor de uitvaartbranche.
Waar kan ik meer informatie vinden over Online Condoleren?
Kijk op de website www.condoleance.nl voor meer informatie over online condoleren.
Waarom moet ik akkoord gaan met de algemene voorwaarden?
Voor de levering van diensten zoals het aanmaken, verlengen en laten drukken van een online register gelden bepaalde spelregels. Rechten en verplichtingen van de gebruiker (nabestaande) en de dienstverlener (DELA) zijn daardoor helder. Deze rechten en verplichtingen liggen vast in de algemene voorwaarden.
Wat kost DELA Online Condoleren?
Het aanmaken van een condoleanceregister en het plaatsen van condoleances is gratis.
Het register blijft 2 maanden bestaan. Daarna krijgen nabestaanden de keuze.
U kunt het register kosteloos bewaren op uw eigen computer, uitprinten op de printer en vervolgens het register verwijderen. Ook kunt u er voor kiezen om het register na 2 maanden tegen betaling te verlengen en/of er een echt boekje van te laten drukken.
Aan het verlengen van het register na 2 maanden, net als aan het maken van een echt boekje, zijn kosten verbonden.