• Klantenservice 040 260 16 36 Ma t/m vrij van 8.00 tot 20.00 uur.
  • Intermediair

DELA gekozen tot best gewaardeerde verzekeraar voor Particulier Leven

DELA Intermediair is het best gewaardeerd in het Adfiz prestatie onderzoek 2018 voor 'Particulier Leven'. Uiteraard zijn we hier heel trots op!

Adfiz Prestatie Onderzoek

Het Adfiz Prestatie Onderzoek maakt helder welke kwaliteit aanbieders leveren. Naast de prijs en de voorwaarden, is dit een belangrijk criterium voor klanten. Het onderzoek geeft doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Dit leidt tot een betrouwbaarder beeld. De reviews en ratings zijn ook opgenomen in de productvergelijkers van MoneyView.

Meest gewaardeerd om ons medisch acceptatiebeleid en onze snelheid

Wij steken veel energie in het snel en efficiënt afwikkelen van aanvragen. We zijn dan ook heel blij dat dit beloond wordt met deze mooie waardering. Het onderzoek toont aan dat we het meest worden gewaardeerd om ons medisch acceptatiebeleid en onze snelheid.

Medische acceptatie

Omdat DELA een échte coöperatie is, hebben we een laagdrempelig acceptatiebeleid. Feiten hierover zijn:

  • In 2018 heeft DELA 99,5% van alle aangeboden risico’s kunnen accepteren.
  • DELA staat op nummer 1 als het om medische acceptatie gaat. Dit kwam nar voren in het laatste onafhankelijke onderzoek onder intermediairs door Buro DFO naar waardering van ORV-verzekeraars.
  • De praktijk leert dat bij acceptatie met premietoeslag DELA vaak een scherper aanbod kan doen dan andere aanbieders met een lagere basispremie. 
  • DELA is al ruim vijf jaar aangesloten bij de Maatwerkroute om mensen met moeilijk verzekerbare aandoeningen toch mogelijkheden te geven zich te verzekeren.

Snelheid

Telefonisch zijn wij goed bereikbaar. De wachttijd is gemiddeld minder dan één minuut. Dus bel ons gerust op 040 260 14 44 en krijg zonder keuzemenu direct een ervaren en deskundige relatiebeheerder aan de lijn. Daarnaast verwerken we mutatieverzoeken snel. Als bijvoorbeeld de pandhouder nog wijzigt, wordt dat met één telefoontje meteen geregeld.

Blijven ontwikkelen

Dat we het best gewaardeerd zijn in het Adfiz prestatie onderzoek 2018, wil niet zeggen dat we het rustig aan kunnen doen. We blijven de ontwikkelingen in de markt volgen en luisteren naar de behoeften van onze adviseurs. Op die manier kunnen we onze productoplossingen verder ontwikkelen en onze dienstverlening verbeteren.

logo Adfiz